zaterdag 5 juli 2008

stroomversnelling

De ziekte van Rob raakt in een stroomversnelling, afgelopen week was het moeilijk om mijn hoofd er bij te houden en leuk en gezellig naar de gasten te zijn. Gelukkig was er weinig wind en kon het naar mijn zin veel te veel moteren daar op geschoven worden. Wat ik wel weet is dat ik op dit moment iedereen te kort doe, mijn gasten, Rob en ook mijzelf. Daarom vanaf gisteren het hele land afgebeld om vervanging te regelen, maar dat is erg lastig midden in het seizoen. Vandaag ga ik de andere helft van mijn lijstje bellen, inclusief de lijstjes die ik kreeg van lieve collega's. De komende week en die week erna ga ik eerst regelen, de laatste 2 weken van juli was ik sowieso vrij en daarna zien we wel weer.
Ook het bijhouden van het blog laat ik voorlopig een beetje op zijn beloop, omdat ........, nou ja, dat hoef ik niet uit te leggen, als ik zin heb schrijf ik wel en zo niet dan niet.
Mensen die graag contact willen hebben met mij kunnen altijd een mailtje sturen, een hart onder de riem kan ik af en toe wel gebruiken.

1 opmerking:

Baukje Groenendijk zei

Lieve Harriët,

Hopelijk vind je snel goede vervanging zodat Rob en jij zoveel mogelijk samen kunnen zijn in deze laatst fase.
Ik denk regelmatig aan je door even op je blog te kijken. Ik zou willen dat ik iets voor je kon betekenen. Al was het maar een luisterend oor of een schouder om op uit te huilen als je dat zou willen. Ik wens je veel sterkte.
Veel liefs, Baukje Groenendijk