woensdag 30 juli 2008

leeuwarden

Vanmorgen kwamen eindelijk de bestelde filters aan in Lauwersoog en Frans was zo lief ze te gaan halen. Zelfs Rob wilde even mee met de auto, omdat hij gisteren daar niet van boord kon door de hoge kade daar.
Om 13.00 uur konden we vertrekken met een schoon filter. De oude (van gisteren) zag er nog goed uit, dus alles gaat goed. Alleen bleek in de loop van de dag dat natuurlijk ook het filter van de warmwaterbrander/boiler ook dicht zat en we dus geen warm water meer hadden.
We hebben heerlijk rustig gevaren met Frans aan het roer. Halverwege de middag kregen we eindelijk onze eerste hoosbui van deze week en mocht ik weer aan het roer omdat de stuurman geen reserve broek mee had en ik toch met blote benen was, dus kon ik niet erg nat worden, het water was heerlijk lauw helemaal niet erg dus.
In Leeuwarden een mooi plekje gevonden in de prinsentuin, pas na een uur kwam ik er achter dat we voor de deur van het hospice in de stad liggen, hoe vreemd kunnen dingen soms lopen.
Na het eten ging iedereen de stad verkennen en heb ik toch nog even het vuile warmwater/brandstof filter verschoont en hebben we weer warm water.

Geen opmerkingen: