donderdag 31 juli 2008

harlingen

Gistermiddag zijn we weer aangekomen in Harlingen. Het was een mooie reis, het heeft van alle betrokkenen het nodige gevergd, zowel lichamelijk als emotioneel. Mijn dank is dan ook groot aan iedereen die meegeholpen heeft, zonder hun hulp was ik niet ver gekomen. In de loop van de middag hebben we Rob weer naar het hospice gebracht, waar hij uitgebreid door een leuke verpleegster is gedoucht en zowaar ook nog een kapper langskwam die zijn haar heeft gemillimetert, dat staat hem goed, ik had het al vaker ge oppert, maar dat werd altijd van de hand gewezen, hij was te gehecht aan zijn lange haar.
s'Avonds heb ik nog een pan macaroni en een grote bak sla aan boord gemaakt, die we met z'n allen bij Rob op het terras hebben opgegeten. Moe maar voldaan is iedereen weer naar z'n eigen stek gegaan, Aad en Jacqeline gaan eindelijk met hun vakantie verder en ik kon eindelijk weer eens in mijn eigen bed slapen.

Geen opmerkingen: