zondag 13 juli 2008

gezellig

Gisteren weer aan boord gekomen, met een enorme lading schone was. Mijn wasmachine aan boord is vorige week kaduuk gegaan, waarschijnlijk de pomp, maar gelukkig kan ik in Makkum ook wassen en kan de reparatie of vervanging van het oude besje aan boord uit stellen tot volgende week. Deze week lekker zelf varen, na een week alleen maar wassen en hospice bezoek, wil wel weer wat actie, daarbij word het weer ook wat beter.
Nu moet ik "samen" met de groep een beetje gunstige route uitzoeken om toch nog af en toe naar Harlingen te kunnen, een aardige chauffeuse heb ik al geregeld. Vanavond ouderwets gezellig aan boord met de schoonmaakmeiden en collega die meeaten. Er werd niet geklaagd over de spaghetti bolognese van deze schipper, die is gelukkig niet te vergelijken met die van Duitse schoolgroepjes, maar daarover een andere keer meer want daar zou ik een boek over kunnen schrijven.

1 opmerking:

Unknown zei

Hey Harriet,

Ten eerste durf ik niet te klagen over jouw spaghetti..stel je voor, jij als vakbondsleidster zou me er maar uit zetten ;)
Maar verder:
a. had ik heeeeel erg honger
b. is jouw spaghettisaus echt verukkuluk!
c. klagen over spaghetti is suf...

Eh....een hele dikke knuffel, we zien je snel..dan komt het promoteam je schip schoonmaken en innemen ;)
Liefs, Marjon