zaterdag 2 augustus 2008

horizontoer

Mijn favoriete week is weer begonnen, met artiesten en gasten een week over de Wadden, veel oude bekenden aan boord, erg gezellig en lekker eten.
Optredens heb ik nog niet gezien op een verdwaalde gitarist bij de Spes Mea na. Den Burg (Texel) was me te ver fietsen, vooral omdat we vanmorgen al om 7 uur waren vertrokken uit Harlingen en het ook nog ging regenen. Voor het eerst in tijden het regenzeiltje boven de gasteningang gehangen, dan kan het schuifluik tenminste openblijven voor de broodnodige frisse lucht. Het leek beneden wel een sauna met al dat vocht en dichte luiken. Kim vaart deze week ook mee maar zit gek genoeg aan boord van de Poolster één van de andere 5 schepen die meevaren. Ze zit in het promoteam en dacht lekker uit te kunnen slapen omdat ze zich dat als gast wel kan permieteren en als schippersdochter bij mij nooit doet. Maar ja ook daar werd de motor om 7 uur gestart en het zat er zo ingebakken, dat ze maar opgestaan is,en dat terwijl ik haar bij mijn weten nooit eruit gejaagt heb of zo, dus Kim, het zit gewoon tussen je oren, maar je bent wel lief.

Geen opmerkingen: