maandag 7 januari 2008

reparatie

maandag 7 januari 2008
22.00

Vanmorgen eerst maar eens bij ons boekingskantoor langs gegaan, behalve varen moet er ook een boel geregelt worden. Gelukkig hoef ik dat zelf niet te doen en regelen ze op kantoor alles voor je.
Terug in Groningen werd er al met man en macht gewerkt aan het schip, in ijzerwerk ben ik niet zo goed en het is erg zwaar werk, dus laat ik dat over aan de profi's. Wel moest ik brandwacht houden tijdens het lassen, onderwijl de resten van het water uit het schip gehaald, dan weet ik vrijdag als we weer te water gelaten worden tenminste of het vers water is dat eventueel binnen komt.
Ja, je hebt het goed gelezen, vrijdag ga ik waarschijnlijk weer het water in, voor de zekerheid blijf ik dan 1 nacht naast het dok liggen en dan kan ik zaterdag naar de timmerwerkplek.

Geen opmerkingen: