maandag 21 januari 2008

Arhem aan zee

Eigenlijk wilde ik vandaag verder gaan met het stalen plafond in de verf te zetten, maar het duurde nogal lang voor de vloer er weer in lag, daarbij waren er al 6 man/vrouw aan het werk.
Mijn rug was nog wat zeurderig van het 2 dagen vlakvetten, dus had ik nu een goed excuus om wat kleine reparaties te doen in de keuken.
Prompt veroorzaak ik kortsluiting bij het demonteren van een contactdoos en zit iedereen zonder stroom. De reparatie koste 1 minuut, de storing 5 minuten.
Alleen het weer vandaag was erg deprimerend, het heeft de hele dag geregend, ik was blij dat ik de regentent boven de ingang weer had vastgemaakt, die had ik vrijdag midden in de nacht afgebroken omdat het zo waaide. Volgens mij heeft Al Core helemaal gelijk en duurt het niet lang meer voordat Arnhem aan zee ligt, zal ik mij vast inschrijven voor een ligplaats daar?

Geen opmerkingen: