woensdag 9 januari 2008

in de lift

woensdag 9 januari 2008
20.00

Het werk verloopt voorspoedig, de spanten binnen zijn op hun plaats en moeten alleen nog afgelast worden. Morgen komt er een ervaren lasser die vaker met ijzer gewerkt heeft, de Wilhelmina is namelijk nog van voor het staaltijdperk.
Buiten zijn de werkzaamheden nu wel helemaal klaar en ben ik begonnen om het onderwaterschip in de verf te zetten. Dat doe ik op een karretje met zwenkwieltjes, maar het blijft zwaar omdat je boven je macht moet werken en liggend op je rug onder het schip realiseer je je pas hoeveel vierkante meters het is, als ik ga rekenen kom ik op een totaal van 232 vierkante meter ( inclusief de zijkanten).
Gelukkig ben ik een zware roker en moet ik na elk uur 10 minuten rookpauze houden, anders was het niet vol te houden.

1 opmerking:

Jac. zei

We leven met je mee.

Volgens mij is de verf ook nog eens een stuk zwaarder te verwerken omdat de temperatuur laag is.
(Daarom klus ik alleen maar als het mooi weer is ;-])

Fijn om positieve geluiden te horen!

Wat die teddyberen betreft, ik weet dat ze ontzettend goed kunnen luisteren en ook erg wijs zijn. Winny de Poeh is dat betreft wel een uitzondering trouwens.

Verder hoop ik dat er niet te veel grote honden in de buurt rondlopen en je een beetje uitkijkt waar je loopt. Boomer weet tegenwoordig toch wel waar ze moet zijn?

Succes de komende dagen met schilderen.
ik zal aan je denken als ik naast de cv achter mn comp kruip op mijn werk, dit zij de dagen dat ik het niet jammer vind dat er niet gevaren kan worden.

Tot schrijfs of zoiets.
Knuffel,
Jac.

Ps. Wat Catan betreft hoef je je geen zorgen te maken.
Ik ben finaal van het bord geveegd.
Dat is nou mijn hoop hondestro.....

Groetjes.