zaterdag 29 maart 2008

kluslijstjes

Over 2 weken vertrekken we uit Groningen en over 3 weken komen de eerste gasten aan boord.
Zo, dan weten jullie gelijk wat mij het meeste bezig houd, we lopen nog steeds op schema, wat grote klussen betreft, de lijst met kleine klussen wordt steeds langer en het sterft met kleine briefjes op tafel, variërend van de "gewone boodschappen" en "wat moet er absoluut vandaag gebeuren", tot "niet vergeten te regelen of bellen" en het aantal aan te schaffen lampjes, enzovoort.
Het laatste kan eindelijk geschrapt worden, donderdag komen de laatste lampen aan en de rest is vandaag aangekomen, de bijbehorende ledlampen komen hopenlijk ook op tijd en dan word het hele voorschip met nog geen 60 watt verlicht!
Gisteren is er nog een timmerman bijgekomen om te helpen het dagverblijf af te maken, inclusief de geheime TV kast, want we hebben een prachtige LCD TV aangeschaft, maar die wil ik natuurlijk niet in het zicht hebben en wordt netjes weggewerkt.
En ik zoek nog iemand om het eerste weekend de mijn maat in te werken, wie weet er iemand en belt of mailt mij even.

Geen opmerkingen: