maandag 3 maart 2008

leeslamjes

De afgelopen dagen op lampjes jacht geweest, de roef en de auto liggen vol met lampen voor de bedden, nou ja het zijn er maar 4 verschillende, maar toch ik word er helemaal gek van.
Om energie te sparen gaan we over op led verlichting, maar die passen niet overal in, en waar ze wel in passen, vind ik niet mooi of ze zijn veel te duur.
Zaterdag een spotje gevonden die door mijn keuring kwam. Maar ik kan het niet laten, vanavond ben ik alweer een lampje tegen gekomen, nu op Internet. Het was precies wat ik zocht, maar geen maten, en geen technische gegevens, maar wel een aan / uitknop iets wat bij de meeste lampjes ontbrak en ook nog voor een redelijke prijs.
Gelukkig stond er een telefoonnr bij en kan ik morgen bellen en hopen dat alles klopt en ze er voldoende kunnen leveren.

Geen opmerkingen: