dinsdag 11 maart 2008

T shirt's

De mooie antieke planken zijn bijna klaar, een beetje later dan gepland, maar toch mooi geworden.
Ondertussen wordt het hier op het industrieterrein steeds gezelliger, iedereen is druk bezig met het voorbereiden voor het seizoen, in de werkplaats wordt nog net niet gevochten om de beschikbare ruimte, die we zelfs delen met een zeefdrukker, die prachtige T shirts ontwerpt. Ik kom erg in de verleiding om ook een paar mooie te laten maken, maar ja dat geld moet ik dan wel eerst op tafel leggen en ik vang het pas in de loop van de zomer terug. Maar het grootste probleem is waar laat ik die dingen, ik ben toch al niet zo ruim behuist, en raak mijn eigen kleding al nauwelijks kwijt, waar laat ik 50 tot 100 T shirts.
Ondertussen is de eerste buur al aan haar eerste week begonnen, een reisje door het Reitdiepdal, en de Dokkummer Ee, 2 stukken vaarwater, die in de rest van Nederland bijna niet bekent zijn, maar die echt fantastisch mooi zijn. Altijd als ik van en naar Groningen vaar, geniet ik met volle tuigen van de tocht, altijd een mooi begin en een prachtige afsluiting van het seizoen.
Vanavond in ieder geval genoten van een lekkere piza samen met de buren en overwerkende timmerluitjes.

Geen opmerkingen: