maandag 17 maart 2008

maandagochtend

Na een rustig weekend in Makkum, weer vol energie aan het werk. Zoals gewoonlijk ben ik zondagavond al naar Groningen gereden dan is het maar 1 uur rijden, zo omzeil ik het file probleem op maandagochtend en hoef ik niet al te vroeg op te staan.
Alle vragen en vraagjes die afgelopen week opgelost moesten worden zijn grotendeels beantwoord van de breedte van de beddenplanken, tot het soort lichtarmaturen in de hutten.
De drukkerij is nu ook bijna bedrijfsklaar, en de verleiding is dan ook erg groot, zeker nu Onno mij een paar mooie modellen T'shirts heeft laten zien, niet van die ouderwetse recht toe recht aan shirts, maar leuke met boothals en zo, ook de kleuren zijn helemaal mijn smaak. Ben bang dat ik de verleiding niet kan weerstaan en er 50 bestel, onder het motto op = op en beter te weinig dan geen één.
En de kleur raad laat zich raden, het wordt olijfgroen(net als de nieuwe deuren), of zacht appelgroen(nog in voorraad).

1 opmerking:

Unknown zei

ik schrijf me in voor een t-shirt! Welke kleur maakt niet uit...ik doe mee..
Kus, Marjon