zaterdag 15 maart 2008

gietijzer

Tot mijn verbazing zie ik dat ik deze week nog maar 1 keertje geschreven heb, de week is omgevlogen.
Het werk raakt in een stroomversnelling, aan voorgenomen klussen van de dag kom ik bijna niet toe, omdat er iedere keer wat tussen komt. Ook aan de beloofde foto's kom ik niet toe, deze wil ik graag met daglicht maken, maar ik denk er pas sávonds laat aan, maar ze komen echt binnenkort.
Van Frans de nieuwe maat weet ik niet of het een blijvertje is, communiceren staat niet hoog in zijn vaandel, evenals het op de hoogte houden van lopende afspraken, dit weekend stond/staat hij ingeschreven voor een matencursus in Den Helder, maar om 10 uur kreeg ik al telefoon met de vraag waar hij bleef? Geen idee dus en ook zijn telefoon staat uit. Ze zouden mij laten weten als hij aankwam, maar tot nu toe niets gehoord. Jammer hij vond het klussen de afgelopen weken wel leuk, al gaat hij iedere dag klokslag 5 naar huis. Hopenlijk kan hij het maandag uitleggen, anders ga ik toch nog op zoek naar een ander.
Vrijdag middag weer eens besteed aan het zoeken naar lampjes, maar kwam alleen met de gordijnen voor de ramen in de 4 pers. hutten thuis. Maandag maar weer eens overleggen met Willem over 12 of 230 volt. Willem komt maandag sowieso om de nieuwe verwarmingsketel aan te sluiten, deze is de afgelopen week vervangen, tjonge wat een zware krengen zijn dat, 3 volwassen mannen hadden er moeite mee om hem in en uit de machine kamer te krijgen, de oude staat nu naast het schip, de jongens hebben de moed nog niet gevonden om hem daar weg te halen.
Als het goed is heb ik dan ook eindelijk weer warm water en hoef ik niet meer bij de buren te douchen.

Geen opmerkingen: