zondag 23 maart 2008

paasweekend

Dit weekend gewoon doorgewerkt, heerlijk om het schip voor me zelf te hebben, en in de nieuwe hutten alle plafonds van een tweede laag verf te voorzien, zonder dat ik iemand in de weg loop.
Er werken normaal 4 tot 5 mensen in 8 hutten of het sanitair.
Het grappige is dat je vaak niemand ziet, als je iemand zoekt moet je om alle hoekjes kijken en dat zijn er toch wel heel veel geworden.
Morgen, tweede paasdag komen ze gewoon weer werken, maar neem ik een vrije dag, zodat ik taart kan bakken voor Uwe en Anne, een bevriend stel uit Duitsland die elke winter wel even langskomen. Zomers varen ze al 20 jaar een weekend met ons mee en de rest van de tijd zeilen ze op hun eigen boot in Friesland.
Meestal blijven ze een nachtje slapen aan boord, maar bij gebrek aan slaapplaatsen gaan ze in 1 dag op en neer en probeer ik dat te compenseren met een lekkere brunch en kan ik eindelijk weer eens broccolitaart bakken.

Geen opmerkingen: