vrijdag 4 december 2009

lappenmand

2 weken geleden kwam ik midden in de nacht bij Kim aan boord om de hond op te halen, Boomer rende enthousiast voor mij uit naar de auto, en ik liep er al net zo enthousiast achteraan, verlangend naar mijn bedje. Maar naast de roef kwam mijn hoofd met een knal tot stilstand tegen de nagelbank die daar in het wand hangt ( welke idioot hangt zo’n ding dan ook op ooghoogte). Shit, dat deed zeer, en ik verwachte een grote buil op mijn voorhoofd. De buil bleef uit, maar de hoofdpijn de volgende ochtend bleef 2 weken hangen.
Woensdag voelde ik mij weer prima, en ging blij weer aan het werk in de werkplaats. Maar vanmorgen was het weer helemaal mis en besloot toch maar naar de huisarts te gaan. Die concludeerde dat ik een stevige hersenschudding had en schreef rust en pijnstillers voor.
Maar dat is wel erg onhandig, kan immers niet zo maar mijn agenda leeggooien. De Sint is er tenslotte alleen maar dit weekend, en de 5 vriendinnen om dat te vieren morgenavond ook. De kadootjes heb ik gelukkig wel allemaal in huis, maar nu nog 5 gedichten en een surprise. Maar het komt allemaal vast wel weer goed, het is mij tenslotte elk jaar weer gelukt. Ik ga er gewoon van genieten, en jullie ook allemaal een leuke sinterklaar gewenst.

Geen opmerkingen: