dinsdag 8 december 2009

zeilen hijsen

Sinterklaas was weer super, de surprises prachtig en onvergetelijk, en de gedichten zouden eigenlijk gebundeld moeten worden. Pas om 2 uur s’nachts waren alle kadootjes uitgepakt. Goed dat iedereen bleef slapen, dat is toch wel een voordeel op een charterschip. Zondagochtend konden we nog rustig ontbijten en bijkomen van de lachbuikpijn, waarna iedereen vertrok naar andere Sintfeestjes.
Zelf ben ik nog even aan het werk gegaan in de werkplaats. Omdat Roel ook thuis was dit weekend, konden we ons nu bezig houden met de inrichting van de houtruimte. Heerlijk om daar met ons tweeën bezig te zijn. Langzamerhand beginnen we nu ook met klusjes waarvoor de werkplaats bedoeld is.
Gisterochtend scheen het zonnetje en besloot ik de zeilen te hijsen, zodat ze eindelijk eens konden drogen. De afgelopen weken was het geloof ik maar 1 dag mooi genoeg, maar had ik geen tijd. Alleen het opdoeken en de huiken plaatsen koste in mijn eentje bijna 2 uur, tjonge, ben ik blij dat de gasten dat altijd met z’n allen doen, moet er niet aan denken dat iedere keer in mijn eentje te doen. Maar voldaan was ik wel dat het zonder hulp gelukt was. Mooi droog en ingepakt zijn ze nu.

1 opmerking:

Myra zei

Hoe is het nu met je hersenschudding? Wel goed uitzieken hoor!!

Liefs,
Myra