donderdag 25 juni 2009

Vlieland- terschelling




Deze week varen we met 2 klassen van het AOC groencollege uit Leeuwarden.
Maar 2 klassen passen natuurlijk niet aan boord en daarom zeilt de ene klas tot woensdag 12.00 uur en de andere de rest van de week. Toch vreemd om het zelfde kunstje 2 maal zo kort achtereen te doen. Maar daardoor kwam ik wel weer voor de tweede keer op Terschelling en kon ik eindelijk bijkletsen met Marjon. Dinsdagavond liep dat mis doordat haar schipper de planning in de war schopte. Nu dus wel gezellig gegeten bij de Walvis en koffie gedronken in het koffiehuis.
Maandag heb ik nog een mooie foto gemaakt van dochter Kim, die de hele week aan het maten is op de Dankbaarheid.
Ze kwamen pas tegen 21.00 uur op Vlieland aan (helemaal vanaf Stavoren) en ik stond al op de uitkijk bij de invaart, met mijn fototoestel.

1 opmerking:

Myron zei

Heey Harrïet en Ted,

Dit is Myron van het AOC, afgelopen woe. t/m vrij.
Ik heb genoten van dit zeilkamp.
Ik heb hiermee heel veel ervaring op gedaan, en het was echt heel leerzaam en gezellig.
Voor herhaling vatbaar, ik zou graag nog een keer willen zeilen.

De hartelijke groeten van,

Myron v. Velsen

(p.velsen2@chello.nl)