zaterdag 9 mei 2009

T shirts


Woensdagmorgen, om 8 uur hoorde ik een luide bons en zware voetstappen, Boomer sloeg gelijk aan, iets wat niet nodig was omdat ik toch al rechtop in mijn bed zat.
Met een blik uit het raam zag ik nog net de rug van Onno, die gehaast in zijn auto stapte en naar later bleek haastig naar zijn gasten in Enkhuizen vertrok. Want Onno is behalve collega ook t-hirt drukker, 1 x per jaar werkt hij met een demontabele drukkerij een hele serie bestellingen af.
Ook dit jaar heb ik weer besteld! Maar nu met een nieuw logo, deze keer zelf ontworpen. Afgelopen winter kreeg ik 2 sweatshirts van een vriendin, die nog uit de oertijd van de Mercurius kwamen, het logo was ontworpen door de eerste chartereigenaar van het oude schip van Rob en mij. een simpel maar mooi logo met mooie herinneringen aan een mooie tijd. Ik wist gelijk dat dit het moest worden voor de Wilhelmina en na wat aanpassingen was ik heel tevreden over het ontwerp.
En u heb ik dus een hele grote doos vol met donkerblauwe t-shirts en lichtbruine hempjes met het mooie witte logo erop. De meiden van kantoor vonden ze ook heel mooi en wilden gelijk zo'n hempje, Kim en Ted zijn ook al voorzien en ik heb al 3 dagen niet meer in mijn kledingkast gekeken omdat ik nu 3 lagen eigen druksel aan heb.

3 opmerkingen:

Myra zei

De foto van de shirts zijn wat klein, maar het logo vind ik echt heel mooi! Enne... de shirts kom ik hoop ik gauw eens van dichtbij bekijken.

Liefs,
Myra

AartJ zei

Mooi, Harriët! Komend weekend zit ik eindelijk weer op het wad met de zeilgenieters, als het lukt kom ik er één in je boutiekje halen :-)

≈Aart≈

Myra zei

Sorry Harriet, maar ik maak even misbruik van je blog: Aart, heel veel plezier met de Koks en jammer dat ik je niet ga zien.

Groetjes,
Myra