donderdag 12 juni 2008

slurptoiletten

De Wilhelmina is weer veillig terug in de haven, en ik heb heel veel boodschappen aan boord gebracht voor de bestelde ontbijtjes en lunchpakketten. Zelfs mijn ligfiets van zolder gehaald, in de hoop nog wat voorstellingen te kunnen zien.
De komende 9 dagen lig ik als B&B op Terschelling, de gasten komen pas zaterdag maar morgen gaan we alvast ons plekje innemen in de haven. Het word een gezellige boel, zelfs mijn moeder gaat morgen mee. Ook Kim komt helpen en zelfs mijn oudste zus komt een dagje langs, evenals een oude vriendin.
Vandaag zijn ook de nieuwe toiletten geplaats, in deze zit de pomp in het toilet en hij gebruikt maar 2 liter water. De oude pomp zat 2 meter verderop en de troep kwam er te langzaam aan met alle gevolgen van dien, nu mag er tenminste weer toiletpapier gebruikt worden en hoef ik niet meer aan een groep ontzette Duitse tienermeisjes uit te leggen dat ze hun gebruikte papier in de pedaalemmer moeten doen. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik hun gezichten bij die mededeling erg vermakelijk vond.

1 opmerking:

Unknown zei

Heel veel plezier op terschelling!!! Dikke knuffel, Marjon