maandag 9 juni 2008

Nico

Zondag dus geen wind, tegen beter weten in en om toch vooral wat te doen te hebben, hebben we alle zeilen gehesen. Gelukkig was tot 14.00 de stroom nog mee, waardoor we toch nog vooruit kwamen. De gasten vonden het dobberen niet erg, maar mij begint het na zoveel weken? de keel uit te hangen. Maar pas op! het spreekwoord luid ; "voorzichtig met wat je wenst, je kon het wel eens krijgen". Dat betekend dat je meestal te veel krijgt en weer verlangt naar dobberen.
Deze 3 dagen ben ik thuis en vaart Nico op de Wilhelmina. Ik kon het vanavond niet laten en heb even gekeken of ik de Wilhelmina kon zien op de webcam van Terschelling, jammer genoeg lagen er te veel schepen in de haven om hem te herkennen. Ook even op alle weerberichten gekeken en bedacht hoe mijn reisschema er uit zou hebben gezien, en ben benieuwd wat Nico gaat doen. Woensdagavond ben ik weer aan boord.

Geen opmerkingen: