woensdag 17 februari 2010

boot holland

Gisteren samen met Maaike en Marjon naar “Boot Holland”geweest. Op zich een leuke beurs, maar als je 3 weken daarvoor in Dusseldorf bent geweest is het wel een beetje klein met maar 6 hallen. Maar eerlijk toegegeven Leeuwarden is leuker voor mij. Hier zitten de bedrijven waar ik zaken mee doe en kom je veel bekenden tegen.
Het was heerlijk om Peter en Adri van mijn verzekering tegen te komen, deze mannen hebben 5 jaar geleden veel op financieel en emotioneel gebied gedaan voor mij, na een akelig schade akkevietje. Mannen waar je op kunt bouwen en een goede heldere kijk op de zaken.
Grappig om te merken dat in de bootjes wereld alles gericht is op de mannelijke scheepseigenaren, mannen die voor mij liepen werden door bedrijven aangesproken als ze naar een leuk speeltje keken, en ik kan gewoon een stand binnenlopen, alles bekijken en zonder lastig te worden gevallen weer weggaan. Ook heb ik nog een mooi zeilpak gekocht, goed merk, mooi grijs en ademend voor een beursprijsje.
Maar het meest blij ben ik met mijn nieuwe boek van Eerde Beulakker, deze man schrijft heerlijke zeilreis boeken, open en eerlijk, de mooie en minder mooie momenten in een prettige leesstijl. Ik had al meer boeken van hem en deze ga ik bewaren voor een mooi moment deze zomer, een duinpannetje op Vlieland of zo.

Geen opmerkingen: