woensdag 14 januari 2009

logé

De schoonmaak is weer begonnen, maar nu gelukkig met 3 man/vrouw. Kim haalde alle bedden af, Ted deed er schone onderlakens op en ik nieuwe dekbedden. Vandaag hoeft alleen nog maar het dagverblijf en de keuken schoon en natuurlijk moet nog de enorme berg was weggewerkt worden. Jeetje wat werkt dat een stuk sneller zo.
Ook kregen we gisteren onverwacht een logé, je raad het nooit! de havenmeester van Terschelling had een slaapplaats nodig. Eric wilde die laatste 2 weken dat we daar waren al iedere keer langs komen, maar dat was door alle drukte in de haven niet gelukt.
Omdat hij toch nog wat bezigheden in de buurt had, combineerde dat nu mooi met een bezoek aan mij.
Gisteravond gezellig uit eten geweest in een restaurant waar voor mij veel herinneringen liggen, en waarvan ik zeker weet dat het eten goed is. Daar aangekomen bleek dat ook Eric daar veel herinneringen had van zijn jonge jaren in Groningen.
Al met al een leuke avond, met eens een keertje een hele andere kijk op iemand die ik al jaren ken, maar die ik dus niet écht kende.

Geen opmerkingen: