donderdag 22 januari 2009

dusseldorf

Gisteren gezellig naar Boot Dusseldorf geweest. Roel kwam mij al om half 9 halen, zodat we tenminste rustig de tijd hadden om er rond te kijken.
Om de paar jaar ga ik er heen, omdat het leuk is om naar al die boten te kijken en vakantie sfeer te proeven in de surfhal (met mooie beachboys). Maar ook zoeken naar antieke bootjes en de nieuwste snufjes op gebied van techniek en communicatie. En natuurlijk op bezoek bij onze eigen TSC stand. We kregen gelijk koffie en Isabel vertelde dat Maneul onze grote baas in Bremerhaven was en pas later op de dag terug zou komen, vreemd dachten wij nog, hij hoort toch hier in Dusseldorf te zijn? Toen wij later op de middag terugkwamen, kwamen we er tot onze eigen hilariteit achter dat Isabel bedoelt had dat hij in de stand van Bremerhaven was, en die was 50 meter verderop.
Ook nog even bij de andere collega's gekeken en wat foldertjes met interieurfoto's van charterschepen meegenomen, leuk om eens te kijken hoe de meesten er van binnen uit zien, de buitenkant ken ik meestal wel. Nu krijg ik misschien wat meer ideeën over hoe de Wilhelmina er na de volgende verbouwing uit moet gaan zien, of misschien hoe ik het echt niet wil hebben, of klink dat nu weer te arrogant?

Geen opmerkingen: