maandag 23 januari 2012

huiskamer

Onze werkplaats heeft een soort balkon/balustrade, Roel had er altijd zijn buro staan en het was een lekker plekje om koffie te drinken. Alleen werd het er zo stoffig, alle zeilboeken, foto’s en koffiekopjes werden vies door de open verbinding met de werkplaats.
Deze week hebben we alles dichtgetimmerd met grote platen en zodat het niet te donker werd, heeft Roel er 5 ramen ingezet die hij opgeduikeld had van marktplaats.
Na 1 dag timmeren en een dagje verven is onze nieuwe huiskamer klaar.
Ik heb nog wat oude meubeltjes uit de opslag gehaald om de boel aan te kleden en om spulletjes in op te bergen. Van 1 kastje was de kleur nog steeds trendy maar wel beschadigd, dus dat werd vandaag weer verven. Het andere kastje had nog jaren 70 geel en word nu mooi rood geverfd.
Als alles klaar is heb ik weer een mooi plaatsje voor al mijn boeken die allang niet meer in het achteronder pasten en mooie lades voor mijn knutselspullen van alle hobby die ik mijn hele leven heb verzameld.
Ben benieuwd of ik tijd ga maken om er wat mee te doen ☺

Geen opmerkingen: