dinsdag 17 januari 2012

bakfiets

Eindelijk is mijn bakfiets klaar, ik had hem 2 maanden geleden al spiksplinternieuw gekocht. Een mooie zwarte, met plaats voor 3 kinderen, wat in mijn geval betekend; 1 hond en alle boodschappen.
De houten bak had 1 laagje fabrieksverf en dat vind ik een beetje weinig. Een paar weken geleden heb ik de bak er afgehaald, mooi afgeschuurd en in een goede zwarte verf gezet.
En omdat het ook een beetje het visitekaartje van het schip is en de auto nog steeds geen belettering heeft, heb ik op de fiets mooie plakletters geplakt “ Wilhelmina /zandbank.nl”.
Het is erg mooi geworden vind ikzelf en bovendien fiets hij heerlijk.
De auto blijft nu veel vaker staan en samen met Boomer fiets ik lekker naar de werkplaats en de winkels en als Boomer moe is van het lopen, mag ze in de bak zitten, het is een grappig gezicht, dat zwarte krullekopje net boven de bak uitkijkend ☺

Geen opmerkingen: