zaterdag 28 februari 2009

skiën




Daar ben ik weer, een week lang geen berichten, omdat ik er dus gewoon niet was. Een paar weken geleden kreeg ik een uitnodiging van een goede vriend om mee te rijden naar Oostenrijk voor een skivakantie. Omdat het schip het grootste gedeelte onbeheerd in de haven zou liggen, leek het mij niet verstandig om dat op internet van de daken te schreeuwen. Maar goed, ik ben er dus weer, na een heerlijke week in de Alpen, met 16 aardige mensen, die allemaal zijdelings iets met de binnenvaart te maken hebben. Gezellig samen de berg op, maar daarna heerlijk in mijn eentje skieën, ik kwam er al gauw achter dat mijn prestaties er niet beter op werden als er iemand staat te kijken en te wachten. Die ene middag met Roel op de berg heeft mij meer blauwe plekken bezorgd dan de rest van de week. En een grote deuk in mijn ego. Gelukkig maakte Roel het weer goed om de volgende dag met nog veel grotere blauwe plekken thuis te komen.
Verder is het erg leuk en leerzaam om met een grote groep op te trekken, eigenlijk maak je het dan eens van de andere kant mee, gast zijn bedoel ik dan. Niet alleen het groepsproces, maar ook als huurders van een vakantie accomodatie. We zaten verdeelt over 3 appartementen, met verschillende inrichting en sfeer, op papier hadden wij de beste getroffen, douche en wc op elke kamer, pas gerenoveerd, en alles aanwezig. Toch had ik graag willen ruilen met de andere twee appartementen, waar het sanitair op de gang was en de inrichting ouderwets, maar o zo veel gezelliger.
Maar nu genoeg professioneel gezever; Het was gewoon een erg fijne week, vermoeiend, maar ook met heel veel energie terug aan boord. En met heel veel warme gedachten aan fijne mensen.

1 opmerking:

Myra zei

Wat lekker dat je naar de sneeuw geweest bent. Ben zelf 2 weken geleden naar Italië geweest. Ik hoop voor jou dat je het niet net zo koud gehad hebt als ik.... ;-)

Groetjes,
Myra