zondag 8 februari 2009

vooronder

Tot nu toe een heerlijk rustig weekend gehad, de slapers kwamen gisteren pas tegen achten en wilden na een nachtje stappen pas om 11 uur ontbijten. Dus tijd genoeg om alles voor te bereiden en roereieren met spek te maken.
Hans mijn oude vriend en buurman kwam gisteren ook gezellig langs en nam de uitnodiging om te blijven eten aan. Kim kookte heerlijk en ik kwam er achter dat chilipasta toch iets heel anders is dan chilisaus. Gelukkig had Kim het niet in de pan gedaan, zoals ik had voorgesteld en was er genoeg gekookt om mijn bordje te laten verdwijnselen en opnieuw op te scheppen.
Verder heb ik Kim blij gemaakt met een nieuwe pomp voor bij haar vooronder toilet. Alleen vind ik wel dat ik nu de pomp geleverd heb en Kim zelf aan de slag mag om hem erachter te zetten. Ben benieuwd of ze het doet, of dat ze 1 van haar vriendjes met knipperende ogen verleid om het te doen.

Geen opmerkingen: