woensdag 13 oktober 2010

vrij

4 Dagen vrij. Heerlijk tijd om de administratie te doen, een berg was weg te werken en de puntjes op de i zetten voor a.s zaterdag en tussendoor gezellig shoppen en heerlijk koken.
Heerlijk om ook weer eens een paar dagen alleen te zijn met Boomer. Henny is een paar daagjes met een vriend aan het zeilen op het IJsselmeer en Roel is gisteren weer vetrokken naar de Rijn, waar hij grappig genoeg op een koppelverband gaat varen dat de “Wilhelmina” heet.
Afgelopen weekend was hij mee en hebben we 2 dagen gekruist op het Wad, waardoor Henny en ik nu een geolied team zijn geworden. Het overstag gaan, gaat nu perfect en dat is komend weekend tijdens de Brandarisrace erg belangrijk. Ben zo benieuwd op welke plaats we dit jaar uitkomen.
In onze klasse doen zo’n 20 schepen mee en het hoogste wat ik bereikt heb is de 15 de plaats en natuurlijk een aantal D.N.F s (Dit Not Finisch). Dat laatste lag altijd aan het tegenstrooms kruizen in de Meep. Vreselijk hard werken en vervolgens niet finishen voor 16.00 uur, das pas balen.
Vorig jaar deed ik niet mee, dus kan ik nu eindelijk laten zien wat we de afgelopen 2 jaar bereikt hebben, nu pas, na 7 jaar op dit schip varen, heb ik het gevoel dat ik het door heb en zijn Willemientje en ik één geheel geworden, ik heb er zin in!

3 opmerkingen:

Erica zei

Heel veel succes zaterdag!! Ik hoop dat het dit jaar een minder groot slagveld wordt met mooi weer en gunstige wind.

Groetjes,

Erica

Harriët zei

Heb de commissie al voorgesteld om de kluiverboom trofee in te stellen, voor het schip /schipper wat zich het meest huffeterig heeft gedragen. Jij vaart niet mee dit jaar?

Erica zei

Nee, ik heb van de roeivereniging een heel groot feest zaterdagavond. Dus helaas, dit jaar ben ik er voor het eerst in 5 jaar niet bij. Wel een raar idee....