zondag 13 juni 2010

vrij

Mick is donderdag geveld, niet door de fok ofzo, maar door een darminfectie. Gelukkig lag de Pelikaan langszij op Texel en was er een vriend van Peter aan boord. Pieter stapte smorgens op en ging mee naar Makkum.
Vrijdagochtend bleef Mick daar achter en voer ik alleen naar de sluis, waar Pieter alweer klaarstond om het laatste stuk naar Harlingen mee te varen.
Maar ja, elk nadeel heeft zijn voordeel en zo ben ik dus het hele weekend lekker alleen, geen gasten, geen maat en zelfs geen Roel, die had een noodklusje op het Twentekanaal.
Zaterdag heb ik toegegeven aan de drang om een heel boek in 1 keer uit te lezen en vandaag doe ik lekker allemaal hele kleine klusjes en drink ik elk uur als beloning een kopje koffie. Het schip raakt onderhand redelijk opgeruimd, gevolg is wel dat de auto steeds voller word.
Morgen om 10 uur komen de gasten en de vriendin van Mick gaat een paar dagen mee als maat.

Geen opmerkingen: