vrijdag 9 december 2011

bling bling

Sinterklaas met de vriendinnen aan boord, heb ik ook weer overleeft. Na de gewoonlijke stress met opruimen, schoonmaken en cadeautjes, hadden we een onvergetelijk feest, met waanzinnige surprises en heel veel cadeautjes.
Maandag hebben we afgesloten met een bezoek aan de sauna, met massage en modderen met klei, daarvan werden wij allen helemaal blij.
Vol energie ben ik dinsdag weer aan de slag gegaan met de kluslijst, die nu nog belangrijker word omdat de Wilhelmina voor oud en nieuw weer geboekt is. Maar ook omdat ik in mijn enthousiasme een groep vrienden heb uitgenodigd om te komen eten.
Nu ben ik heerlijk aan het piekeren wat ik allemaal zal maken, zonder dat ik nog al te veel in de keuken hoef te staan als de gasten er zijn. Er komen oude en nieuwe vrienden, waaronder de baas van Roel, de eigenaar van zo’n groot nieuw binnenvaart schip, waar alles bling bling is.
Daarom toch maar besloten om zo snel mogelijk de tafels in het dagverblijf te repareren, daar zit een hele dikke laag lak op, die er hier en daar afgesprongen is, deze moeten eerst op kleur bijgewerkt worden en daarna helemaal in de lak, dan is de kersttafel in ieder geval bling bling.

Geen opmerkingen: