zondag 15 mei 2011

leuk

Een heel weekend niets doen, alleen maar lezen, kokkerellen en wandelen met Boomer. Terwijl Henny een hut schildert op de Wilhelmina omdat ze bang was zich te vervelen, ben ik vertrokken naar de Dankbaarheid.
In juni zijn we nog 1 weekje vrij en gaan we verder met schilderen. Nu is het vooral belangrijk om weer energie op te doen voor de gasten, zodat we ze een geweldige week kunnen bezorgen.
Dank zij het prachtige weer van de afgelopen weken, voel ik me al heel wat beter en heb ik weer zin in het zeilseizoen, maar een weekendje luieren, kan geen kwaad. Ook bezoekjes van oude vrienden en vriendinnen maken het seizoen weer leuk.
Gisteren ben ik nog even bij de groothandel geweest om nieuwe borden te kopen, inclusief reserve borden die nu in de opslag staan, ook mijn nieuwe kompas opgehaald, dan kan ik komende week kijken waar hij het beste geplaatst kan worden en kan ik bij slecht zicht tenminste een beetje koers houden.

Geen opmerkingen: