zaterdag 19 maart 2011

rust

Voor het eerst in 10 dagen, heb ik rust, het zonnetje schijnt en ik lig bij mijn favoriete werf in Franeker.
Vanmorgen heb ik nog een ontbijtje gemaakt voor 14 mensen en de rest van de dag neem ik vrij.
Sinds het brandje, ben ik samen met Henk en Roel alleen maar aan het slepen, schuiven en schoonmaken geweest. Elke dag om half 8 stond de schoonmaakploeg voor de deur, met steigers, hogedrukreiniger en dies meer zij.
Donderdag is alles gewit, het plafond en de wanden zijn nog nooit zo wit geweest. Maar voor het zover was, hebben we niets anders gedaan dan alle spullen, ook de hele zware van hot naar haar verplaatsen.
Er zijn spieren in mijn lijf, waarvan ik het bestaan niet eens wist. Elke avond na het eten, vielen we gewoon om.
Daarom is het nu driedubbel genieten dit weekend, zon, rust, zon en nog meer rust.

Geen opmerkingen: