donderdag 10 februari 2011

Nieko

Gisteren ben ik samen met Marjon van Franeker naar Leeuwarden gevaren. Natuurlijk niet zonder eerst afscheid te hebben genomen van Nieko en zijn mensen, het gebak ging er in als koek.
De Wilhelmina heeft er bijna de hele winter gelegen, en ik voelde me daar welkom en thuis. Het liefst was ik helemaal gebleven, maar ik moet toch echt in de werkplaats aan de slag, bovendien krijg ik zaterdag een groep slapers aan boord in Leeuwarden.
Het varen met Marjon was gelukkig heel gezellig en al kletsend waren we er in no-time.
Nu liggen we weer naast de Dankbaarheid, kan ik daar ook een oogje op houden. Raar om weer in een stad te liggen, alle geluiden en drukte is best wel wat onwennig.
Het oude rondje lopen met Boomer is wel weer als vanouds. En er is vlakbij ook een helemaal vernieuwde woonboulevard gekomen en ik hoop dan ook de tijd te vinden om daar even rond te neuzen.
Vandaag de schoonmaak afronden en dan eindelijk naar de werkplaats.

Geen opmerkingen: