vrijdag 18 februari 2011

kastje

Het was een weekje met van alles en nog wat, eerst ben ik taxichauffeur geweest naar Andernach een stadje bij Koblenz, heerlijk scheuren over de Duitse snelwegen met een fijne auto. Vervolgens lekker uit eten op Valentijnsdag en mijn liefje getrakteerd op hartvormige gevulde koeken.
Gisteren heb ik eindelijk mijn Ikea schoenenkastje in elkaar gezet. Heb in mijn leven al heel wat Ikea kastjes in elkaar gezet, maar deze was een lastige, heb er bijna een uur naar staan kijken omdat er 5 plankjes waren, die allemaal verschillend waren. Pas toen ik de gebruiksaanwijzing in omgekeerde volgorde ging lezen, werd het duidelijk.
Het resultaat is erg geslaagd, hij hangt bij de ingang van de roef en heeft genoeg ruimte om al mijn sjaals, handschoenen en ander klein spul in op te bergen, en het lijkt prachtig opgeruimd.
Vandaag moet ik het wandje waar hij tegen aangezet is nog repareren, omdat ik het kastje er in heb laten verzinken, dat scheelde 7 hele centimeters in de doorloop en als je klein behuisd bent, is dat heel veel.
Als ik nu ook nog de tijd vind om mijn vloer op te knappen, dan is mijn roefje weer helemaal top.

Geen opmerkingen: