woensdag 24 maart 2010

gouden vlekjes

De Wilhelmina staat helemaal op z’n kop, alles is verplaatst en de meeste bezems, tafels en dergelijke liggen op het roefdak. En bijna het hele schip heeft gouden vlekken van de 2 componenten primer.
De kop van het schip is daar al 3 keer ingezet en gisteren zijn we begonnen op het voordek. De roef staat al in de grondverf.
Leuk natuurlijk allemaal, maar ondertussen ziet het er niet uit, maar ja, het aflakken kan pas als dat allemaal klaar is.
Ondertussen heeft mijn roefje helemaal een gore vieze laag zwart gekregen van al dat slijpen en ontroesten. Schoonmaken heeft geen zin totdat het meeste achter de rug is. Het enige wat ik kan doen is veel, heel veel douchen, ik had gisteren water getankt, maar dom, dom, daardoor zakte de waterlijn van het voorschip, waardoor er nu een deel van de primer onder water zit.
En nu hoop ik dat de weergoden een beetje mee willen werken, vandaag zijn de voorspellingen nog goed, maar voor de komende dagen word er in Nederland regen verwacht, nu maar hopen en bidden dat het alleen in Limburg regent.

1 opmerking:

Myra zei

Ik hoop met je mee... wil in het midden van het land ook geen regen ;-)

Kom zo gauw mogelijk je schip weer eens bekijken.

Myra