maandag 13 oktober 2008

voorbereiding

Langzaam komt de voorbereiding van de brandarisrace op gang, uitzoeken hoeveel mensen er precies meegaan, boodschappenlijst maken met alles er op en aan en kijken of reisleidster Kim het daar mee eens is, zij zal toch het meeste werk hebben met koken en dergelijke. Maar ook hoeveel drank moet er eigenlijk mee, drinken ze bier of wijn?
En het belangrijkste is natuurlijk, wat doet het weer ! De één zegt Bft 4 tot 5, de ander 6 en er is zelfs een gerucht in de haven dat het meer wordt. Maar 5 dagen vooruit voorspellen is niet erg nauwkeurig, dus we wachten gewoon af. Daarbij ben ik in de loop der jaren toch wel wat fatalistisch geworden, met andere woorden "het komt zoals het komt"

1 opmerking:

Baukje Groenendijk zei

Lieve Harriët,

Afgelopen weekend heb ik enorm genoten van het gezelschap op de Wilhelmina. Ik miste alleen jou.
Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen in deze zware dagen. Het liefst had ik na afloop van de reis even een arm om je heen geslagen en je in de gelegenheid willen stellen om even de minder sterke schipper te hoeven zijn. Zoals het boek, dat ik je gegeven heb, al zei: "Je kunt me altijd bellen (of mailen)".Mijn telefoonnummer is:030-2627650 en mijn e-mail adres is b.groenendijk@bigfoot.com . Schroom het niet er gebruik van te maken als je gewoon even een luisterend oor zoekt of iemand die je verbaal of digitaal steunt.
Ik heb echt enorm genoten algelopen weekend en ik hoop dat we dat volgend zeilseizoen dat een keer samen kunnen doen.
Veel liefs Baukje