maandag 6 oktober 2008

boeken

Voorlopig wordt er even niet gevaren, over 10 dagen gaan we weer los voor de brandarisrace, en tot die tijd ben ik druk bezig met vooral verhuizen, het huis in Makkum is nu bijna leeg en de opslagruimte in Harlingen is netjes ingericht en bijna vol. En nu maar hopen dat ik ook echt alles kan terugvinden. Ik heb er zelfs een boekenkast ingericht, zodat eindelijk het overschot aan boeken opgeruimd is, mijn achteronder is toch echt te klein voor mijn leukste hobby. Zeilen is natuurlijk nummer 1, maar vlak daarna zit lezen, het liefst dikke boeken, maar die nemen wel veel plaats in. Gelukkig had ik hulp van Aad en Kim, want het was een heel gesjouw, en niet alleen boeken.
De storm van afgelopen weekend goed overleeft, gelukkig maar 1 fender ertussen uit geknepen, maar verven moet toch weer gebeuren, dus daar zit ik niet zo mee.

Geen opmerkingen: