maandag 11 augustus 2008

afther party

Heerlijk uitgeslapen de laatste dagen, dat was ook wel een beetje nodig. De laatste nacht van de Horizontoer was ik op tijd naar bed gegaan, maar om 4 uur s'nachts was er iets met roadies en een vrachtwagen op de kade waardoor iedereen behalve ik wakker werd. Om 5 uur bedachten er 2 dat ik waarschijnlijk wel wakker was en het leuk zou zijn samen de zon op te zien komen, wakker was ik niet, maar leuk was het wel. Toen ik om 6 uur toch maar weer naar bed ging, brak er een erg lawaaierig onweer uit, het schip trilde van de donderslagen, later las ik in de krant dat er een vakantie huisje op Ameland ( daar lagen we dus) was afgebrand en 3 koeien in een weiland waren geraakt. Vanuit de roef het natuurgeweld bekeken, prachtig om te zien.
Later die dag zijn we weer naar Harlingen gezeild. Vlak voor Harlingen ligt een ondiepte waar we gelukkig nog net overheen kwamen, we hielden zelfs 5 cm onder de kiel over, anders hadden we 2,5 uur om moeten varen.
De promo meisjes waren te moe en hadden ook nog geen zin om naar huis te gaan en hebben gezellig tot 3 uur s'nachts bij mij gezeten om foto's van de toer te kijken en leuke beltonen uit te wissellen, nu heb ik pippi langkous als beltoon, waarbij je eerst even moet glimlachen voor je de telefoon opneemt.

Geen opmerkingen: