woensdag 3 september 2008

huiswerk

Deze week vaart Nico op de Wilhelmina, en zit ik in Makkum. Voor diegene die denkt dat ik me verveel, die heeft het mis, zoals gewoonlijk probeer ik alle was te doen en daar ben ik 2 tot 3 dagen zoet mee. En ook alle administratie waar ik om eerlijk te zijn een beetje lui in ben moet eindelijk eens afgehandeld worden.
Gisteren kreeg ik een sms je van Nico dat sorry maar helaas de fok van boven tot onder doormidden gescheurd was, gelukkig ligt er hier nog een reserve fok in de schuur en die heb ik gelijk naar Den Oever gebracht. Deze is wat kleiner en dat zeilt iets minder, maar met het gereefde grootzeil gaat het prima. De zeilmaker was blij met mij, ik was al de zoveelste die deze week met een gescheurde fok langs kwam, ondanks die drukte heeft hij beloofd om hem vrijdag weer klaar te hebben.

Geen opmerkingen: