zaterdag 6 april 2013

lakken

Ik denk dat ik vergeetachtig word, want ik kan mij niet herinneren dat een verbouwing zoveel stress gaf.
Er moet nog heel veel gebeuren, de boekenkast bestaat nog steeds uit een stapeltje planken, niet op maat of wat dan ook.
De keukenkasten staan nog steeds op de banken en moeten gedeeltelijk nog voorzien worden van scharnieren en op maat gemaakt worden.
Zelfs de wasmachine staat nog op de bank, die ga ik morgen eerst met een luchtslag schoonspuiten van binnen, zodat al het fijne stof van de motor en bedrading weg is.
Woensdag moet iedereen er uit zodat de Wilhelmina van top tot teen schoongemaakt kan worden.
Vraag me echt af of dat gaat lukken, tot mijn verbazing word er vandaag (zaterdag) niet overgewerkt, met als enig voordeel dat ik gisteravond de vloer kon lakken.
Het bijkomende voordeel is dat ikzelf vandaag vrij heb omdat de lak moet drogen.
Lekker uitslapen en vanmiddag naar Leeuwarden om nieuwe koffiebekers te scoren en stof voor de kussentjes uit te zoeken.
De nieuwe tafels gaan wel voorspoedig, ook haasten, maar dat hoeft niet aan boord te gebeuren.
Henk heeft ze gisteren door een bedrijf laten schuren en gaat ze dit weekend in de epoxilak zetten en Nieko begint maandag met het frame.
Bijna alle lampen branden nu ook, mooi warm licht met power LED lampen in de inbouwspotjes en mini ledlampjes in de opbouw armaturen, het word prachtig yes, yes
Nog 1 week te gaan.

Geen opmerkingen: