zondag 10 maart 2013

facebook

Ineens realiseerde ik me dat ik het blog aan het verwaarlozen ben. Dat is geen boze opzet.
Het is alleen zo vreselijk druk, zo druk dat ik Ruud wat eerder heb aangenomen om te helpen verven.
Wat niet helpt is dat er nu ook een Facebook pagina is van de Wilhelmina, daar ben ik iets meer mee bezig, omdat iedereen wat sneller en gemakkelijker reageert op foto's en gebeurtenissen en dat is wel zo leuk.
Je kunt op Facebook zoeken naar; Wilhelmina.
Deze zomer hopen we het Facebook gebeuren ook als gasten/vrienden boek te blijven gebruiken.
Maar voorlopig blijf ik ook hier verslag doen van het "wonen en werken op een zeilcharterschip" zoals het ooit begonnen is in december 2007.



De wasmachine blijft daar natuurlijk niet, die wacht op een plaatsje in de berging.
En de kleine zithoek krijgt ook al mooi vorm.

Geen opmerkingen: