maandag 10 september 2012

AIS plezier

Deze week vaar ik op een hele andere manier met de Wilhelmina mee.
Namelijk op A.I.S, dat betekend dat ik op internet meekijk waar ze naar toe vaart en of er ook gekruist word of dat het een gijp koersje is.
Dit doe ik allemaal vanaf de Rijn, bij Roel aan boord, ik heb mezelf een weekje vrijaf gegund, zodat ik het laatste stuk van het zeilseizoen fris en fruitig aan het roer sta.
Het was tot nu toe een bewogen seizoen, met hele verschillende groepen, een zomer die lang op zich liet wachten, maar wel het wachten waard was, ook een zomer vol toekomstplannen, zowel privé als met de Wilhelmina.
En natuurlijk de spannende aanloop naar de verbouwing komende winter. Maar nu dus een weekje bijpraten, bomen, koken en luieren.
En natuurlijk genieten van die prachtige Rijn en een nacht vaart door de sprookjesachtige Loreley.


Geen opmerkingen: