woensdag 6 april 2011

veluwe

Nog 3 daagjes dan komt Henny mijn maatje weer aan boord, dan kan ze nog een week helpen klussen voor het seizoen begint. Afgelopen weekend ben ik er tussenuit geknepen en ben het hele weekend met mijn moeder naar de Veluwe geweest.
Gezellig in een klein hotelletje en fietsen in het nationale park de Hoge Veluwe. Heerlijk om even weg te zijn, alleen het fietsen was niet zo’n goed idee, na 15 kilometer waren mijn benen een beetje op, maar dan moet je nog wel door om bij je auto te komen.
Boomer had het beter voor elkaar, die liep af en toe een stukje naast de fiets mee en mocht daarna in een kratje achterop de bagagedrager. Als ik stopte om hem op te tillen, sprong hij gelijk in mijn armen, zo blij was hij dan.
Het is duidelijk dat we allebei meer aan lichaamsbeweging moeten doen. Zeilen klinkt wel heel sportief, maar in de praktijk ben je de ene helft van het jaar aan het klussen en de andere helft van het jaar sta je aan het roer en kom je bijna niet van het achterdek af.
Elk jaar weer neem ik me voor om lange strandwandelingen te maken, maar daar komt maar weinig van terecht.
Dus kom je me deze zomer tegen op Terschelling, gaan we lekker met z’n allen naar het strand, lijkt me leuk, kom ik ook nog eens ergens.

Geen opmerkingen: